Koroonaviirus: ettevõtte käitumine kriisis defineerib tema (eba)edu pärast kriisi

Vara on veel öelda, millises ulatuses majandus kokku kukub, kuid elukorraldus muutub nii era- kui ka ärisektoris palju. Millele peaksid ettevõtted praegu erilist tähelepanu pöörama, sellest kirjutavad kriisinõustajad Tiina Naarits-Linn ja Mari-Liis Vaher.

*

Kas tõmbuda vaikselt eemale ja oodata, mis saab? Kas tegutseda või põgeneda? Kas kriisiajal tegutsemine toob edu? Kuidas üleilmses kriisis hoida oma töötajaid, strateegilisi võtmeisikuid, asutuse mainet? Mis võiks aidata tagada ellujäämist? Seni, kuni kindlaid vastuseid ei ole, on ettevõtjal oluline keskenduda sellele, mis võimalik: majanduslikele kalkulatsioonidele ja nende põhjal otsuste tegemisele, aga samas ka vähemalt viiele pehmemat sorti aspektile.

1. Selge ja järjepidev kommunikatsioon nii sisse- kui väljapoole

Kriisis ei oma tähtsust, mis äriga sa tegeled – kõik taandub inimestele. See tähendab, et sa pead mõtlema, kuidas lähipäevadel, -nädalatel ja -kuudel kommunikeerida toimuvat nii sise- kui välisklientidele (töötajad,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt