Raamatutes peitub eneseareng ja vastused juhtimisprobleemidele

Fotod: Maanus Kullamaa
Neway disainiagentuuri juht Jaan Naaber ütleb, et tema teekond on kulgenud teadlikult ja loomulikult, aga siiski justkui Ameerika mägedel. Võtmerolli arengus on aga mänginud just raamatud. Kirjutab Kadri Kütt.
Jaan Naaber asutas Eesti 2018. aasta mainekaima agentuuri Neway 12 aastat tagasi. Tema jaoks oli oluline teha asjad lihtsaks, selgeks, mugavaks ja meeldivaks. Newaysse panustas ta neli aastat disainerina, siis aga otsustas mujal ringi vaadata. Ta töötas mitmes ettevõttes turundusjuhina ja tema ohjata oli klienditeekonna lõpuots: reklaam ja kommunikatsioon. Teisalt oli fookuses alati ka see, kuidas üks või teine ettevõte klientidesse ning meeskonnaliikmetesse suhtub. Sellesse ringi aga turundusjuhti üldjuhul ei kaasata ja ühel hetkel sai Naaber aru, et pole üksnes kampaaniameistri positsiooniga rahul, sest selles ametis ta oma ambitsioone täita ei saa.
2015. aastal jõudis ta tagasi oma agentuuri,
Kommentaarid on suletud