fbpx

„Kiida lolli, siis loll teeb tööd” ehk miks „tubli töö!” ei mõju tunnustavalt

Kati Tikenberg

CV-Online viis 2019. aastal läbi ulatusliku uuringu Eesti tööandjate ja -võtjate hulgas, et välja selgitada, mis on suuremad probleemid omavahelises koostöös. Selgub kurb tõsiasi, et üheks arengukohaks meie juhtide seas on jätkuvalt tagasisidestamine. Täpsemalt leitakse, et kvaliteetse tagasiside andmiseks ei ole aega või oskusi, mis tegelikult ütleb, et seda ei peeta oluliseks. Ent aega on meil ju kõigil sama palju. Meie isiklikud prioriteedid ja väärtushoiakud määravad, millele me tähelepanu pöörame. Veel näitas 600 vastusega uuring, et 34% arvates juht tõenäoliselt küll tunneb töötaja õnnestumiste üle rõõmu, kuid ei näita seda välja, ning üle 21% arvab, et juht ei tunne õnnestumiste üle üldse rõõmu.

Aju ja tagasiside

Neuropsühholoogia uuringutest on selgunud, et kriitilis-konstruktiivse tagasiside andmine ja saamine ei ole reeglina meeldiv, sest sellega kaasneb ärevus ja hirm. Tagasisidet andes või vastu võttes aktiveeruvad meie ajus piirkonnad,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt