Tööandja brändi loomine päästeametis

Päästeametis on kolleegide tunnustamine töökultuuri osa.

Päästeamet võitis 2019. aastal unistuste tööandja tiitli. Kuidas seal tööandja brändi arendamine kulgeb, uuris Anu-Mall Naarits Turundusraadio 302. saates ameti personalitöö talituse juhatajalt Marvi Roosaarelt.

Kui see tiitel teile tuli, siis ma arvan, et avalikkus oli üsna üllatunud. Organisatsioon, kes kurdab kogu aeg selle üle, et palgad on väiksed, on nüüd järsku unistuste tööandja! „Kas palk ei mängigi siis mingit rolli,“ küsisid inimesed.

Unistuste tööandja on ju tegelikult see, kes annab inimestele unistuste töö, ja meil ongi ju missiooniga töö. See ei ole lihtsalt töö, vaid tegelikult alati proovikivi. Inimesed tahavad, et nende töö ei oleks igav ja rutiinne, vaid et sellel oleks päriselt mingisugune väärtus, just ühiskonnale. Meil on väga selge eesmärk ja strateegia, kuidas me sinna liigume. Samuti on meil kokkulepitud väärtushoiakud, mille oleme viinud kõikide töötajateni.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt