fbpx

Stoppkaader. Ole eesmärgipõhiselt pöörane!

„Teeme nii kange õlle, kui oskame, siis pakendame selle nirgitopisesse ja paneme ta riidesse!“ Pärast esimest naeru ei saaks selline idee ajurünnakul mingit erilist tähelepanu. Väljavalimisest rääkimata.

Brewdog aga keeras vinti veel juurde – üüris kopteri, lendas Londoni kesklinna kohale ja loopis mõned sellised topised alla. 

Tulemus? Skandaal skandaali otsa: esiteks topiste allaviskamine ja segaduse tekitamine, teiseks loomakaitsjate ärritamine.

Tavaline mõttetu šokireklaam, arvad sa? Otse vastupidi, hoolega läbimõeldud strateegiline tegevus. Kõik algas firma missioonist muuta inimesed hea õlle suhtes sama kirglikuks, kui nad ise on. Esimene samm oli panna inimesed mõtlema, et mis see õlu siis üldse on. Ja selleks sobis 55% kangusega õlu hästi – enamik on ju veendunud, et nii kanget õlut ei ole võimalik teha, ja nad tõepoolest võtavad hetke ja mõtlevad. See omakorda loob eelduse, et märgatakse ka seda, et õllemaailm on palju laiem kui suurtootjate sortiment.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt