fbpx

Nissan Micra: rohkem kui inimpõlve jagu ajalugu

Nissan Micra V põlvkond (Foto: Indrek Jakobson)

Aasta oli 1982, kui Nissani peakontoris pikalt küpsenud plaan tulla turule oma superminiga sai lõpuks teoks. Täna maailmas müüdavatest autodest iga üheksanda tootva Renault-Nissan-Mitsubishi alliansi sünnini jäi veel 17 aastat enne, kui legendaarse saneerijana hüüdnime le Cost Killer pälvinud Carlos Ghosn asus ühendfirma etteotsa. Kirjutab Indrek Jakobson.

Väikeautod on Euroopas jätkuvalt populaarsed. Kui praeguseks on keskklassi sedaanide parimad aastad möödas ja üha uusi müügirekordeid teevad maailmas linnamaasturid ja krossoverid, siis aina enam linnastuv maailm liigub jätkuvalt nn B-segmendi autodes, mida Nissani mudelivalikus esindab Micra.

Algus

Esimene Nissani populaarne väikeauto Micra veeres tootmisliinilt maha rohkem kui inimpõlve jagu tagasi ehk 1982. aastal. See jõudis müüki esmalt Jaapanis Nissan March nime all, olles ametlikult uus mudel, kuid sisuliselt Datsun 110A järeltulija.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt