fbpx

Stoppkaader. Eesti loomemajanduse Marimekko?

Me tahame kasvada! Suureks! Meile ei ole ahvatlev see Eesti keskmise loomemajandusettevõtte mudel, kus tehakse asju käsitööna ja väikeste partiidena. See ei tekita kirge. Meie siht on olla viie aasta pärast oma valdkonna Euroopa 10 tippbrändi seas. Teemat arendab ajurünnakustuudio Loovusait asutaja Indrek Maripuu.

„No unistada võib ju igaüks,“ mõtleb nüüd mõni lugeja. „Ilmselt mingi start-up,“ arvab teine. Ei ole start-up, vaid hoopis neli aastat tagasi turule tulnud lemmikloomatarvete brändi NufNufi asutaja, pangandustaustaga Aivar Roop. Seega ei mingit tehnoloogiat. Aivari firma, mis on oma ambitsioonist küll praeguseks läbinud alles väikese osa, ekspordib siiski juba 18 riiki.

Suurelt unistada oskab igaüks, vähesed suudavad aga nii süsteemselt selle eesmärgi poole liikumiseks tööd teha kui NufNuf.

„Olen mõtete pilduja, nagu suur ventilaator, mis kõik ideed ruumi laiali puhub. Loen pidevalt,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt