fbpx

Miks on vaja, et su töötajad oleksid õnnelikud?

„Tahtsime oma inimeste tööpäevadesse rohkem õnne tuua,“ ütleb digilahenduste agentuuri ADM Interactive’i juht Riho Pihelpuu vastuseks küsimusele, miks nad hakkasid kasutama tööriista Gallup Employee Engagement. Millega tegu ja kuidas see aitab töökeskkonda paremaks muuta? Rihoga käis vestlemas Tuuli Elstrok.

Gallup Employee Engagement’i metoodika põhineb vähemalt 30-aastasel uurimistööl enam kui 17 miljoni töötajaga üle maailma. Selle raames on välja töötatud 12 põhiküsimust (Q12), mis annavad ülevaate nii iga töötaja kui ka kogu meeskonna tugevustest ja kitsaskohtadest.  

„Suures pildis näitab gallup seda, kuidas sa hoiad oma töötajaid ja tiimi nii, et nad oleksid kaasatud, pühendunud, õnnelikud,“ selgitab Pihelpuu. „Gallup on juhtimismetoodika või -filosoofia, tööriist, mis aitab inimesi tugevuspõhiselt juhtida. Kitsamalt saab sellega mõõta töötajate pühendumist ettevõttele.“

Puude kallistamine ei aita

2014.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt