fbpx

Klassiruumis sündinud juhtimine

Pole olemas eos õiget või valet juhtimisstiili, usub Lauri Tabur, vaid need sõltuvad olukorrast. Kuidas üks või teine juhtimismeetod olustikulisel lähenemisel meeskonnale edu toob, sellest ta siin kirjutabki.

Mõni aasta tagasi seisin ühel vihmasel sügisõhtul oma järjekordse juhtide magistrikursuse ees. Nagu paljudele teistele, on auditoorium olnud mulle suurepärane testlabor, et saada vahetut tagasisidet nii oma juhtimispraktikale kui ka uskumustele, millega me oma tegemisi ikka looritame. Muidugi on see hea ka keskkonnana, kus on võimalik riskivabalt arutelude kaudu testida ideid-mõtteid, mida töises miljöös teha ei söanda. Nii et korra või paar aastas toon juhtimisteema klassiruumi, et sealt mõtteainet vastu saada.

Tol korral tabasin ennast aga hoopis tõdemuselt, millest olin varem kümneid kordi lugenud, kuid mille tegelik paikapidavus jõudis minuni alles nüüd – nüüdisaegne kool (ükskõik millises juriidilises vormingus, olgu siis ülikool või põhikool) on ideaalne mudel juhtimise väljakutsetest.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt