fbpx

Koostöö idufirmadega – kas konkurentsieelis või mahavisatud aeg?

Eesti suurettevõtted tunnevad huvi koostöö vastu innovatsiooniprogrammide ja start-up’idega, kuid praktikat on selles vallas vähe. Teaduspargi Tehnopol turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Tammai küsis äriteenuste juhilt Martin Goroškolt ja innovatsioonijuhilt Kadi Villersilt, kuidas saaks olukorda parandada.

Kas Eesti ettevõtted panustavad innovatsiooni piisavalt, et nad oleksid konkurentsivõimelised ja mitte ainult koduturul, vaid ka mujal?

Martin: Start-up’id ja väiksemad ettevõtted üritavad kindlasti seda teha. Põhjus on lihtne: selleks et olla vähegi konkurentsivõimeline, ei jää sul lihtsalt midagi muud üle. Pole mõtet minna vastamisi Apple’i-laadse ettevõttega, kui pole innovaatilise toote, ärimudeli või turu eelist. Kõik uued ettevõtted, kellega meie töötame, on innovaatilised – nad kasutavad kindlat metodoloogiat innovatsiooni tekitamiseks, mis väljendub nende tooteportfellis, klientidega läbikäimises, turuloogikas ja sageli ka ärimudelis.

Kas suurettevõtetega on teine lugu?

Martin: Jah.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt