fbpx

Keegi ei hakka ostma Rootsi viina

Stoppkaader on Directori rubriik, kus on juttu päriselulistest näidetest, edust ja ebaedust, probleemidest ja lahendustest. Seekord kirjutab Indrek Maripuu brändist, mis lõi läbi vaatamata vastupidistele ennustustele.  

„Sellel pole ju pabersilti – see kaob riiulil ära ja näeb välja nagu rohupudel. Keegi ei hakka ostma Rootsi viina, unustage ära see Absoluti värk,” ütlesid rahvusvahelised reklaamiinimesed ja esitasid oma väidete kinnitamiseks mitmesuguseid uuringuid. Järgmised, seekord USA konsultandid, hindasid, et turg vajab küll puhast premium-viina, aga disaini tuleks muuta – see peaks olema modernse ja värvilise sildiga pudel, mis paistaks riiulilt silma. Lisaks võiks sellel olla viide kuningakojale, sest turul domineerisid tsaarile osutavad Vene viinabrändid. Oli aasta 1978.

1979. aastal tõi Rootsi riiklik alkoholimonopol Absoluti viina siiski USA turule, mis oli tol ajal kõige konkurentsitihedam turg maailmas. Rohupudelis. Ilma viiteta kuningakojale.

Kolme aastaga möödusid nad 10 aastat varem sealsele turule tulnud soomlastest ning kuue aastaga suurtest Vene viinabrändidest.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt