fbpx

Kätlin Alvela: juhtimine on looming

Kätlin Alvela (Foto: Meeli Küttim)

 Häirekeskuse peadirektor Kätlin Alvela vajab väljakutseid, uue avastamist, muutusi… See motiveerib ja annab inspiratsiooni, mida saab omakorda jagada oma töötajatele. Küsis Erik Samel.

Mida tähendas teie keskusele hiljutine Lõuna-Eestit tabanud torm?

Me käivitasime oma kriisiplaani, kutsusime välja lisatöötajad. Kõnede arv kasvas sel päeval tunduvalt. Tavaliselt on päevas umbes 2700 kõnet, millest umbes pooltel juhtudel saadame kas kiirabi, politsei või päästjad välja. Tormi ajal aga kasvas see arv 6000ni. Meile teadaolevalt ei jäänud vastamata ükski kõne, mille puhul kellegi elu või tervis oleks kannatanud. Tavaolukorras vastame 95% kõnedele vähem kui kümne sekundiga, kriisi puhul võib see aeg pikeneda ja siis palume inimestel olla kannatlikud ning oodata.

Kui palju ressurssi kulub nn sarihelistajate kõnedega tegelemise peale?

Üsna palju.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt