fbpx

Viis märkimisväärset trendi turunduses

Foto: Unsplash

Iga ettevõte peab aru saama, millised trendid teda mõjutavad ja kuidas neid ära kasutada. Tallinn Marketing Weekil kõlanud uutest trendidest teevad kokkuvõtte Sigrid Marga ja Britta Peiker Marketingi Instituudist. 

  1. Trend: mõjuisikutest kasvavad brändisaadikud

Mõiste mõjuisik (influencer) pole enam võõras ilmselt ühelegi turundajale. Paljud ettevõtted on juba kaasanud mõjuisiku oma turunduskampaaniatesse, aga on ka neid, kes alles mõtlevad selle peale.

Mõjuisiku ja brändisaadiku (brand ambassador) vahe on selles, et koostöö esimesega kestab lühikest aega. Pikema koostöö puhul muutub ta juba brändisaadikuks, kelle ettevõte palkab selleks, et esindada brändi positiivses võtmes ning tõsta tarbijate bränditeadlikkust (brand awareness) ja müüki. Mõjuisikut kasutatakse aga eelkõige müügi perioodiliseks tõstmiseks.

Sobivaima mõjuisiku või brändisaadiku valimise eel tuleb teha põhjalik uurimistöö,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt