fbpx

Sõna jõud

Lauri Tabur

Mari-Liis oli juba lapsest saadik tahtnud õpetajaks saada. Ta töötaski mõnda aega pärast pedagoogilise instituudi lõpetamist gümnaasiumis õpetajana, enne kui meie juurde sekretäriks ja hiljem büroojuhiks tuli.

Nüüd oli juba mitmendat aastat tema juhtida ka meie kontori klienditeenindus ja asjaajamine. Ehk kõik see, mille järgi klient meist esmamulje kujundas. Kannatliku suhtlejana oli ta ka kõige keerulisemad kliendid ikka ära kuulanud ja suutnud nende kummalisemadki erisoovid täiesti arusaadavaks selgeks lahenduseks sõnastada. Kuni ühe vihmase sügishommikuni, kui leidsin ta meie kohvinurgas ahastuses pisaraid valamas.

Hommikul oli teda nimelt tabanud valdkonnajuhi meelepaha, põhjuseks see, et eelmisel päeval polnud temani jõudnud kliendi soov saada kiiret konsultatsiooni. Kuna juht ise polnud kättesaadav, oli klient edastanud oma soovi firma üldtelefonile. Mari-Liis oli sellele vastanud ning lubanud teate juhile edasi anda. Klient oli hommikul väljendanud oma pahameelt, viidates ka rahalisele kahjule.

„Kas sa üldse saad aru,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt