fbpx

Neuroturunduse head ja vead – esimene osa. Kui palju peaksime uskuma teaduse suutlikkust näha tarbija pähe?

Eesti reklaamibürood väidavad, et neurotestide mõju on ülehinnatud ja peamine edukriteerium on rahulolev klient. Kas meie reklaamikampaaniad on seetõttu ka kehvemad või vähem efektiivsed? Selles ja kolmes järgmises Directori numbris püüame neile küsimustele rahulikult ja erapooletult vastata. Kirjutab kommunikatsiooni konsultant Raul Kalev. Kas sina usud, et aju aktiivsuse mõõtmine annab inimese tegelikest huvidest ja varjatud soovidest õigema pildi kui tema enda sõnad? Usud või mitte, kuid neuroturundusest on saanud võlusõna paljude läänemaailma suurbrändide kõrvus. Kui veel kolme aasta eest suhtuti sellesse skeptiliselt, siis nüüd pigem investeeritakse hooga elektromagnetskänneritesse ja värvatakse ülikoolidest tööle neuroteadlasi. Selleks et mõista paremini klientide mõjutamise võimalusi, on vastava meeskonna koos sisseostetud neuroteadlastega loonud juba mitmed suurfirmad, nagu NBC, TimeWarner, Microsoft, Facebook, Amazon ja Google. Samal ajal ei […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt