fbpx

Suureks saamise retseptiraamat

Kuidas on nii, et vaatamata võrdsele stardipositsioonile lõpetab üks taevas ja teine mudas? Lihtne: üks on parem kui teine. Kuidas sellest aru saada, kirjutavad Mait Rungi ja Egon Saks. Vahel on lugu sama keeruline kui Aisopose valmis jänese ja kilpkonna võidujooksu puhul, kus kõik panustaks ju jänesele, aga võitjaks osutub kilpkonn. Paneme aga kõrvuti viis ettevõtmist, kes kõik alustasid suurt edu mitteennustavate ideedega ja tõusid kolme-nelja aastaga gigantideks: sõiduvahendust pakkuv Uber, majutusteenust vahendav Airbnb, sotsiaalmeediaettevõtted Snapchat, Pinterest ning failijagamiseteenust pakkuv Dropbox. Vaatame, mis olid need võtmeotsused, mis aitasid neil suureks kasvada. Ettevõtjate eesmärgid on erinevad, ka idudel. Peamine on rahaline eesmärk, aga paljud on seotud ka elustiiliga. Mis rahasse puutub, siis sageli võetaksegi sihiks kasvatada firma edasimüümiseks sobivasse seisu. Väga […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt