fbpx

Facebook Messenger äriideede levitajana

Kas uute klientide saamiseks peabki korjama kümnetes tuhandetes e-postiaadresse ja sotsiaalmeedias jälgijaid? Selleks, et vaid 20% neist loeks sinu kirju või postitusi? Ehk on täpsema sihtimisega tasuline reklaam mõistlikum? Teemat arendab OÜ Eduliiga kasvustrateeg Raul Järve. Kõigil eraisikutele suunatud äridel on käeulatuses kanal, kus klientide tähelepanu on kindel. Aga suur osa Eesti turundus- ja müügijuhtidest pole sellest võimalusest isegi teadlikud. Miks Facebooki Messenger ja kuidas see äri aitab teha?   Mis on juhtunud inimeste digitaalse tähelepanuga? Chat on tõusnud eelistatud suhtluskanaliks – seal on inimeste tähelepanu ja seal peab iga ettevõte aktiivne olema. E-kirjad, telefonid ja veebilehed ei kao ära. Paljud peavad neid enda eelistatud kanaliteks ka veel 20 aasta pärast. Aga siin on mõned globaalsed trendid: chat’i rakendustel (Messenger, WhatsApp, […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt