Kõik artiklid

Kui palju kasvab kasum kui kliendirahuolu paraneb 0,3% ehk milliseid elulisi oskusi ülikoolis ei õpetata?

Autor: Raul Kalev

Kiiresti digitaliseeruv maailm ja idufirmade pealetulek on drastiliselt muutmas ka nõudmisi turundajatele. Turundusraadios kõnelenud Marketingi Instituudi juht ja omanik Anu-Mall Naarits tõi välja viis peamist oskust, mida täna turult kahjuks tikutulega tuleb taga ajada. Anu-Mall Naaritsa sõnul on kahetsusväärne, et paljud Eesti juhid näevad turundust endiselt ennekõike kommunikatsioonina ja turundajaid kui kommunikatsiooni teostajaid, sest tegelikkuses on turundus palju rikkalikum […]

Edasi lugemiseks:

Tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele, arhiivile ja veebiseminaridele.

Logi sisse:

Kõik artiklid

Veel samal teemal: