fbpx

Uus turundus muudab turunduskulu kalkuleeritud investeeringuks

Noppeid rahvusvaheliselt turundusnädalalt Tallinn Marketing Week. Kokkuvõtte tegi kommunikatsioonikonsultant Raul Kalev. Ilmselt pole see kellelegi saladus, et turundus on esimene koht, kust kulusid kärpida, kui ettevõtte kasumlikkus kukub või turg on madalseisus. Tegelikult oleks võinud aga turunduskulusid juba varem kärpida, sest nagu selgub teadusliku turunduse ajajärgul, olemegi aastakümneid turundanud poolpimesi, lootes hea õnne peale. Kuid õnneks on suur osa neist pimetähnidest ja -nurkadest nüüd tänu tehnoloogiale nähtavad ja efektiivsuse mitmekordne kasv iga turundusse paigutatud euro pealt täiesti võimalik. Kuidas täpsemalt muuta turunduskulu kasumlikuks, etteennustatava tulemusega investeeringuks, sellele otsiti vastuseid maikuus rahvusvahelisel turundusnädalal Tallinn Marketing Week (TMW). Selle viie päeva jooksul sai kuulata ja arutada turunduse uute suundade üle praktikute vaatevinklist. Istusime peakorraldaja Anu-Mall Naaritsaga pärast seda T1 kaubanduskeskuse imelises katusebaaris, kust […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt