fbpx

Mitmekesisus teeb tugevamaks

Nägemispuudega inimestele on töötukassa abil antud kasutada lugemisteleviisoreid, et nad saaksid paberkandjal materjalidega töötada.

Kaasamine ja mitmekesisus ei pea olema vaid ühiskonnaparanduslik meelelaad. Mõlemad annavad reaalse panuse organisatsiooni tulemuslikkusse ja töö kvaliteeti. Mitmekesisuse teemat käis lähemalt uurimas Lennart Käämer.

Häirekeskuses saab eristada sisemist ja välimist mitmekesisust. Esiteks ei ole ju liinile helistajate profiil kunagi sama. Isegi kui juhtumid on samad, on iga olukord uus ja helistaja emotsionaalne seisund ning kogemus, kuidas õnnetusjuhtumi puhul tegutseda, on erinev. Suvel, kui lisanduvad kõned maailma eri paigust Tallinnasse tulnud turistidelt, saab see eriti selgeks.

Abivajajate parim võimalik teenindamine telefonis võib reaalselt aidata päästa inimese elu.

See omakorda nõuab seesmiselt rikkalikku meeskonda. Häirekeskuses töötab mitmest rahvusest inimesi vanusevahemikus 20–72. „Peame mõistma inimesi hoolimata nende suutlikkusest ennast väljendada. Kolleegid saavad siin üksteist vajadusel aidata, näiteks kui helistaja kasutab slängi või teatud piirkonnale omast keelt,“ selgitab häirekeskuse üldosakonna juht Katrin Neidra-Reinkort.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt