fbpx

Mitmekesisus teeb tugevamaks

Kaasamine ja mitmekesisus ei pea olema vaid ühiskonnaparanduslik meelelaad. Mõlemad annavad reaalse panuse organisatsiooni tulemuslikkusse ja töö kvaliteeti. Mitmekesisuse teemat käis lähemalt uurimas Lennart Käämer. Häirekeskuses saab eristada sisemist ja välimist mitmekesisust. Esiteks ei ole ju liinile helistajate profiil kunagi sama. Isegi kui juhtumid on samad, on iga olukord uus ja helistaja emotsionaalne seisund ning kogemus, kuidas õnnetusjuhtumi puhul tegutseda, on erinev. Suvel, kui lisanduvad kõned maailma eri paigust Tallinnasse tulnud turistidelt, saab see eriti selgeks. Abivajajate parim võimalik teenindamine telefonis võib reaalselt aidata päästa inimese elu. See omakorda nõuab seesmiselt rikkalikku meeskonda. Häirekeskuses töötab mitmest rahvusest inimesi vanusevahemikus 20–72. „Peame mõistma inimesi hoolimata nende suutlikkusest ennast väljendada. Kolleegid saavad siin üksteist vajadusel aidata, näiteks kui helistaja kasutab slängi või […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt