fbpx

11-meetrise päästepaadi valmimine jõudis finišisse Vol 3*

Tütarsaare Aino (Foto: Raudlaeva Maja MTÜ)

Päästepaadi valmimist jälgiva artikliteseeria eelmine lugu lõppes kogu meeskonna arutelu juures, kas minna oma purjealuse eesmärke arvestades elektrimootori peale või mitte. Siit nüüd jätkamegi. Kirjutab Raudlaeva Maja MTÜ juhatuse liige Ilmar Tamm.

Pikema arutelu käigus selgus, et meie andekad elektriinsenerid on küll kõigiti hakkamist täis korralik prototüüp töösse võtta, aga… oleks hea, kui me seda uurimist ka ise täismahus toetaks. Nimelt on kaasaegse kõrghariduse üks joon muu hulgas see, et uurimisgrant tuleb leida ka kõige lihtsamale ettevõtmisele, mida ette võetakse, n-ö oma laboris vaikne nokitsemine ei tule enam kõne allagi. Tuleb muidugi aru saada, et tegelikult oli inseneride plaan meie teemasse täisjõus spetsialist rakendada, et uurimistöö saaks hea.

Nõnda siis, olles endale ausalt otsa vaadanud, saime aru, et meie ise praegu elektrimootorite arenduse alal oma MTÜ õlga alla panna ei suuda.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt