fbpx

Kas turundaja tööülesanne on kõik vussi keerata?

Mari töötab turundajana keskmises ettevõttes ja on keskmiste teadmiste ning keskmise motivatsiooniga. Boss Tiina on seadnud talle tööülesande teha ettevõte nähtavaks ja tõsta iga hinna eest müüki. Ärikeskkond ei anna armu, konkurendid muudkui kasvavad ning Tiina ei taha neist kindlasti maha jääda. Mari on tubli töötaja ja tahab kõik oma oskused mängu panna. Turundusagentuuri IMPACT 80/20 asutaja Kristjan Raude kirjeldab, millised tulemused Mari katsetustel on.

 

Esimene katse ja kohe täppi

Mari alustab e-kirjaturundusest. See pidi ju hästi töötama. Ta saadab tervele kliendilistile müügikirja ja oh imet – mõned kirjasaajad isegi ostavad reklaamitavaid tooteid. Elevus on suur ja Tiina on rahul.

Mari on oma taktika üle uhke ja saadab veel rohkem e-kirju välja. Rauda tuleb ju taguda seni, kuni see kuum on. Aeg möödub, kuid suurepäraste tulemuste asemel laiutab kahvatu tühjus. Üksikud müügikirjad muutuvad ajapikku massipostitusteks ning rikuvad terve peo ära – kirjasaajad on spämmist häiritud.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt