Tee kodutöö ära, mitte ära paku allahindlust!
Arvad, et pakud korralikku toodet või teenust? Paljud su kliendid arvavad teisiti! Mida teha, kirjutab ajurünnakustuudio Loovusait asutaja Indrek Maripuu.
Rahvusvaheline konsultatsioonifirma Bain&Co tõi juba 14 aastat tagasi oma uuringus „Closing the Delivery Cap” välja, et kuigi 80% ettevõtetest arvab, et nad pakuvad suurepärast kliendikogemust, siis vaid 8% klientidest nõustus sellega.
Olenemata sellest, kas mõtled läbi oma strateegiat kodu- või välisturu, äri- või eraturu jaoks, ikka on oluline ainult üks küsimus: „Kuidas me saame kliendi elu paremaks teha?” Ja paremaks on ka hästi lihtsa tähendusega: kuidas teha ta õnnelikumaks või vähendada tema probleemi. Lahenduse leidmine algab sellest, et sa tahad mõista kasutaja praegust kogemust. Selle asemel et hakata kliendile allahindlust pakkuma, käi värske pilguga läbi klienditeekond ehk valiku ja ostmise protsess ja vaata, kuidas saaks seda lihtsamaks teha.
Kes on sinu ettevõtte tädi Maali?
Lennart Meri tõi 28.
Kommentaarid on suletud