fbpx

Pane selle lindi alla rohkem liimi!

Veigo Kell

 

1920. aastatel töötas Richard Drew nimeline mees Minnesota Mining and Manufacturing Companys. Vaatamata kõlavale nimele valmistas see firma ainult liivapaberit ja Richard oligi liivapaberi müügimees. Ning ta teadis liivapaberitest tõepoolest kõike.

Pakkudes liivapaberit kohalikule autotöökojale, märkas mees, et autovärvijatel oli keeruline hoida puhast joont kahe värvi liitumiskohas. Drew teadis kohe, et värvijatel oleks selle töö lihtsustamiseks vaja liivapaberit – ainult et ilma liivata. See viiski kleeplindi leiutamiseni 1925. aastal ja määras ära firma edasise saatuse. Nüüd teame seda firmat 3M nime all.

Ühe müügimehe oskus leida pealtnäha valdkonnavälisele probleemile lahendus pole erandlik. Sageli tulevadki innovaatilised ideed neilt, kes oskavad lahendusi näha väljaspool algselt eeldatud teadmiste ringi. Näites 3M kasutabki seda poliitikat, et insenerid liiguvad iga paari aasta tagant teise osakonda.

Miks aga peaks ettevõte laskma aastate jooksul kogutud valdkondlikul teadmisel liikuda kuhugi mujale?

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt