Neuroturundus. Pilgujälgimise head ja vead

Kui küsida suurtelt ettevõtetelt, kas neil on kogemust neuroturunduse vallas, siis vastatakse sageli: „Jah, muidugi on. Me kasutame pilgujälgimist.“ Kuid kõige hea kõrval, mida see meetod annab, on siin ka mõned aga’d. Lähemalt räägib Tiptop Insights OÜ juht Robin Gurney. Pilgujälgimine on tõepoolest tubli esimene samm, aga üksi pole sellest kasu, kui soovitakse uurida emotsioone või ostusoovi. Vähe sellest, tegelikult võib pilgujälgimine anda lausa eksitavaid tulemusi. Seega on oluline, et Eesti turundajad neid piiranguid mõistaksid. Ma ei hakka detailselt kirjeldama, kuidas pilgujälgimine töötab, aga lühidalt öeldes suunatakse infrapunane valgus silma keskmesse (pupillidesse), kutsudes silma sarvkestal esile peegeldusi. Seda kõrge kontrastsusega kujutist vaadeldakse siis kaameraga. Mida pilgujälgimine meile ütleb? Selle abil saab: hinnata, kas ja kui suurt tähelepanu klient osutab reklaamidele; hinnata […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt