Kuidas siseneda Saksamaa turule? Kaheksa nõuannet

Suured välisturud ei oota neid, kes tulevad lihtsalt õnne katsuma. Nad on ise harjunud kehtestama reegleid, mitte neile alluma. Kommunikatsiooni konsultant Raul Kalev toob välja rea soovitusi neile, kel plaanis oma tooteid või teenuseid Saksamaale eksportida.   Õnne katsumisega õnne ei taba Nagu ütles Eesti ühe suure toiduettevõtte juht enne Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) programmiga liitumist: „Lahe oli „Missioon Saksamaa“ programmiga liituda, et oma õnne proovida.” Tegelikult mõtlesid ilmselt paljud samamoodi. Aga kuigi sakslased oma viisakuses on meeleldi valmis meie tooteid testima ja hindama, vajavad nad usalduslike ärisuhete eeldusena raudkindlat veendumist, et partner neid tõsiselt võtaks, mitte ei läheks hea õnne peale välja.   Välisturg peab olema strateegiline valik kogu juhatusele Sakslased teavad oma turu suurust ja ostujõudu. Ja seda, kuidas […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt