Kas nimi Raadio 3 ütleb sulle midagi? Aga Retro FM?
Üle 25 aasta brändide arendamise, teenusedisaini ja strateegilise planeerimisega tegelenud Ants Lustit motiveerib suurte ägedate ja tähenduslike asjade loomine. Küsis Erik Samel.
Millele kulub suurim osa teie tööajast?
Kõige rohkem võtavad aega strateegiaprojektid ehk klientide konsulteerimine ja nende projektide planeerimine: workshop’id, nende ettevalmistamine, läbiviimine ja kokkuvõtete kirjutamine, analüütiline pool, metoodiline plaan jne.
Proovin natuke kirjeldada metoodilist poolt või oma töömeetodit: kui sa oled noor ja loll, siis üritad õpikuid lugeda, sealt midagi kõrva taha panna ja seda siis püüdlikult ellu viia, saamata vahel päris täpselt aru, miks ja kuidas. Kui oled küpses eas, siis saad aru, mida gurud on kirjutanud, ja rakendada seda juba mõistlikul moel. Kui alguses lihtsalt kopeerid mingisuguseid kastikesi ja täidad need mingi sisuga, siis hiljem saad aru, mida sa teed, miks miski on vajalik ja mille jaoks see on loodud.
Kommentaarid on suletud