Kuidas hoida meeskond töös kaoses või kriisis?

Kaos võib olla vaheetapp positiivse tulemuse saavutamisel organisatsioonis. Enamgi, kaos on demokraatliku valitsusvormi loomulik osa. Kriis seevastu on kurjajuurelisem. Kuidas kummaski toime tulla ja meeskond toimivana hoida, räägib kommunikatsiooniekspert Ivo Rull. Kirja pani Lennart Käämer.   Kaos võib olla positiivne vaheseisund Igas organisatsioonis kaasneb rohkemal-vähemal määral kaootilisi momente kui klientide, turuolukorra või omanike soovil viiakse ellu muudatusi. Seetõttu on teadlikult tekitatud kaos enamiku organisatsiooniteoreetikute järgi positiivne, uuendusi loov olukord. „Mõnes olulises kommunikatsioonivaldkonnas, näiteks valimiskampaaniates, on kaose tekkimine paratamatu ning eelduslik,” selgitas Ivo Rull. Võitjana tulevad neist olukordadest välja kooslused, kes suudavad säilitada teatud kindlad väärtused ja põhimõtted. Need, kes reageerivad kiirelt ja paindlikult äärmusest äärmusesse paiskuvates olukordades. Seevastu kriis klassikalisel kujul tekib pigem õnnetuste, halbade asjaolude kokkulangemise või kellegi pahatahtlikkuse […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt