Ettevõtte kolm kriisiolukorda – kuidas käituda

Foto: Rait Tuulas
Käitumisjuhised annab Circle K peadirektor Kai Realo.
Ettevõttel kaob suurklient. Kuidas protsessid ümber mängida, et vältida kaost?
Jaemüüjana on meil palju kliente ja meil puudub kogemus olukorrast, kus kogu meie äri sõltuks ühe kliendi otsusest või käekäigust.
Meil on aga kogemus olukorrast, kus üks teenuse osutaja ehk firma, kelle tooteid-teenuseid me ostsime (olime seega nende jaoks klient), ei olnud oma äririske hajutanud ning lootis, et see ärisuhe on n-ö igavene. Paraku aga on iga teenuse sisseostmisel kontsernidel kombeks teha hankeid ning kriteeriumiks ei ole see, et partner töötab vaid sulle – otsitakse ikka parimat hinna ja kvaliteedi suhet. Nii et selle Statoilist sõltuva äripartneri uued omanikud olid üsna pettunud kui selgus, et ettevõte, mille nad ostsid lootuses Statoili abil jätkuvalt rahulikult rikastuda, ei saanud järgmise hankega seda lepingut.
Kommentaarid on suletud