fbpx

Ettevõtte kolm kriisiolukorda – kuidas käituda

Kai Realo
Foto: Rait Tuulas

Käitumisjuhised annab Circle K peadirektor Kai Realo.

 

Ettevõttel kaob suurklient. Kuidas protsessid ümber mängida, et vältida kaost?

Jaemüüjana on meil palju kliente ja meil puudub kogemus olukorrast, kus kogu meie äri sõltuks ühe kliendi otsusest või käekäigust.

Meil on aga kogemus olukorrast, kus üks teenuse osutaja ehk firma, kelle tooteid-teenuseid me ostsime (olime seega nende jaoks klient), ei olnud oma äririske hajutanud ning lootis, et see ärisuhe on n-ö igavene. Paraku aga on iga teenuse sisseostmisel kontsernidel kombeks teha hankeid ning kriteeriumiks ei ole see, et partner töötab vaid sulle – otsitakse ikka parimat hinna ja kvaliteedi suhet. Nii et selle Statoilist sõltuva äripartneri uued omanikud olid üsna pettunud kui selgus, et ettevõte, mille nad ostsid lootuses Statoili abil jätkuvalt rahulikult rikastuda, ei saanud järgmise hankega seda lepingut.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt