Kõik artiklid

Mõjuliidrid vajavad brändidelt iganädalast „käesilitamist“

Autor: Raul Kalev

Eelmisel aastal Eestis loodud startup-firma Modash on leidnud võimaluse viia reklaamiandjad kokku enam kui 100 miljoni sotsiaalmeedia mõjuliidriga üle maailma. Siiski, nagu rääkis firma asutaja Avery Schrader Turundusraadios, peaks töö mõjuliidritega olema isiklik ning üks kliendihaldur ei suuda samaaegselt hallata üle 15 influenceri. Avery Schraderi sõnul aitab nende loodud platvorm leida üles õiged mõjuliidrid, määratledes […]

Edasi lugemiseks:

Tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele, arhiivile ja veebiseminaridele.

Logi sisse:

Kõik artiklid

Veel samal teemal: