Veenmise kunst. Neuroturundus turu-uuringutes

Kas teadsid, et igal aastal tuleb turule üle 30 000(!) uue toote, millest 95% ei pälvi tarbijates piisavat huvi, et kaubaks minna. Nii ütleb murranguliste uuenduste teooria (disruptive innovation theory) looja, New York Timesi bestsellerite autor ja HBSi professor Clayton Christensen. Toidukaubast rääkides ei löö turul läbi 70-80% uutest toodedest, nagu väidab Toronto ülikooli professor Inez Blackburn. Miks see nii on? Kas turu-uuringutes eksiti siis? Teemat arendab Tiptop Insights OÜ juht Robin Gurney.   80% ettevõtetest, mille käive eelmisel aastal suurenes, olid mingil määral tegelenud neuroteaduse rakendamisega turunduses (vt joonis). 94% turundajaid on arvamusel, et neuroteadus kas täiendab (eelmise aasta GRITi aruande põhjal arvab nii 64%) või asendab (nii arvab 30%) olemasolevaid turundusmeetodeid. Miks siis endiselt nii paljud ettevõtted, sh Eestis, […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt