Turundus teelahkmel

Turundusjuhtidel on ilmselt olnud lihtsamaid aegu. Lisaks igapäevatööle tuleb nüüd rohkem arvestada ka näiteks tehisintellekti pealetungiga. Aina sagedamini kuuleb termineid neuroturundus, growth hacking jne. Teiselt poolt on turundus muutunud järjest enam ettevõtte strateegia osaks. Selles ajakirjas ongi fookuses turundus kõikide oma tahkudega. Seda, et turundus muutub üha täpsemini sihituks, on kindlasti märganud kõik, kes on internetist mingi toote kohta infot otsinud. Me näeme siis remarketingi abil veel pikka aega analoogsete või sarnaste toodete reklaame ja seda pahatihti vaatamata sellele, kas me selle toote lõpuks ostsime või mitte. Ainuüksi see näitab, et turunduses on arenguruumi veel küllaga. Raha pole turundusjuhil kunagi nii palju kui vaja. YFU Eesti on hea näide organisatsioonist, kes on suutnud minimaalsete vahenditega töötada välja süsteemi, kuidas noori […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt