fbpx

Probleemide lahendamine lepituse abil

Selleks et tüli liialt suureks ja kulukaks ei kasvaks, on võimalik luua konfliktilahendamise süsteem. Üks osa sellest on lepitamine. Lähemalt räägib TLÜ lektor ja suhtlustreener Arno Baltin.

Juhtus kord …

… et asutusse võeti tööle uus personalijuht. Eelmine vallandati seetõttu, et ta ei jaganud ettevõtte väärtusi. Uuel personalijuhil läheb aega, et kohaneda. Ühel päeval küsib üks keskastmejuht temalt e-kirja teel sügisese koolituse algusaja kohta, et oma aega kavandada. Personalijuht ei vasta. Ka neljandale kirjale mitte. Keskastmejuht lisab viiendale kirjale saajaks ka ettevõtte juhi. Nüüd leiab personalijuht aega lühikeseks kohtumiseks. „Miks sa tahad seda koolitust?” küsib ta pikema sissejuhatuseta. Töötaja on hämmingus. Koolituste kava on juba aasta algul vahetu juhiga paika pandud. „Jah, aga ikkagi miks?” Tundub, et siit võib tüli tekkida. Selmet ettevõttes väljakujunenud enesetäiendamise tava järgida, asub uus personalijuht seda vaidlustama. Või on tal kodutöö tegemata ja ta pole veel jõudnud koolituse teemasse süveneda.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt