fbpx

Pöördelised ajad turunduses

Turundajatel on käes eneseotsimise aeg. Kõikvõimalikke kanaleid on rohkem kui kunagi varem, nii et kõigiga tegeleda ei jõua keegi ning pole ka mõtet. Kuhu siis turundus praegu liigub? Teemat arendab Erik Samel.

„Kui vaadata Cannes’i loovusfestivali, kus aastaid tagasi niitis auhindu näiteks alkoholireklaam, siis sellised asjad on täiesti ära kadunud ning tundub, et maailm on muutunud tunduvalt vastutustundlikumaks,“ märgib Identity juht ja strateegia konsultant Ants Lusti.

Kuna turunduskanaleid on palju, on Milos OÜ tegevjuhi Brit Mesipuu sõnul äärmiselt oluline korralikult läbimõeldud strateegia. „Lihtsalt mõnes kanalis kohal olla kohaloleku pärast, sest „kõik teised ju on“, on niigi piiratud ressursside raiskamine,“ ütleb ta. „Tihe konkurents ja võimalusterohke meediamaastik lausa nõuab selgeid sõnumeid, läbimõeldud eesmärke ning kliendi tundmist.“

Eestis püüavad juhtivad agentuurid viimastel aastatel Lusti hinnangul mõjutada turundust strateegilisel tasandil ja see on ka teoks saamas: „Ehk et mitte minna ainult kommunikatsiooni muutma,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt