Olematu eelarvega turundus – vabatahtlikud kui suurim ressurss

MTÜ YFU Eesti ehk Youth For Understanding on edukas näide organisatsiooni turundamisest olematu eelarvega. Nende põhivaldkond on koolinoorte välisriiki õppima saatmine, kasutades väljatöötatud tugisüsteemi ja programmi. „Meie suurim turundusjõud on vabatahtlikud, kes on vahetusaastalt naasnud noored,” märkis ühingu turundusspetsialist Annely Emma Krell. Küsis Lennart Käämer.   Mis vanuses need noored on ja mis riikidesse te neid suunate? Noored on vanuses 14–19. Meil on 42 sihtkohariiki, aga YFU rakukesed paiknevad enam kui 60 riigis üle maailma. Tohutult populaarsed on Jaapan ja Lõuna-Korea – K-Popi tõttu. Ka USA on atraktiivne meie noortele. Samuti võetakse õpilasi vastu mujalt – aastas maksimaalselt 40 noort, mis on meie suurust arvestades hea näitaja.   Mis meie koolinoori maailma teises otsas ees ootab? Sihtriigis elavad noored vahetusperedes, […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt