Kasvuturundus

Mõned aastad tagasi kulutulena levima hakanud mõiste growth hacking tähendab kiirele kasvule suunatud turundustegevust. Iduettevõtete keskkonnas alguse saanud kasvuturundus on tänaseks muutunud viisiks, kuidas turundusega tegeleda. Lähemalt räägib Kadri Kütt. LHV tööandja brändi juht Ragne Maasel on varasemalt kaasa aidanud iduettevõtete turundusele ja tegutsenud keskkonnas, kus peamiseks eesmärgiks on kiire kasvu saavutamine. 2010. aastal Silicon Valleys kasutusele võetud termini growth hacking taga peituvat kasvuturundust nimetab Ragne samuti eelkõige kasvu saavutamisele suunatud turundamise viisiks. Eesmärk saavutatakse seejuures loovate lahenduste, paindlike tegevuste ja testimiste kaudu. Kasvuturunduse juurde kuulub kiirelt läbikukkumise mentaliteet: kui valitud meetod ei toimi, heidetakse see kiirelt kõrvale ja proovitakse midagi uut. „Kasvuturunduses on väga palju A/B testimist ja digiturunduslikke katsetusi. Turundatakse nii, et tegevust mõõdetakse ja analüüsitakse pidevalt ning […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt