fbpx

Kasvuturundus

Mõned aastad tagasi kulutulena levima hakanud mõiste growth hacking tähendab kiirele kasvule suunatud turundustegevust. Iduettevõtete keskkonnas alguse saanud kasvuturundus on tänaseks muutunud viisiks, kuidas turundusega tegeleda. Lähemalt räägib Kadri Kütt.

LHV tööandja brändi juht Ragne Maasel on varasemalt kaasa aidanud iduettevõtete turundusele ja tegutsenud keskkonnas, kus peamiseks eesmärgiks on kiire kasvu saavutamine. 2010. aastal Silicon Valleys kasutusele võetud termini growth hacking taga peituvat kasvuturundust nimetab Ragne samuti eelkõige kasvu saavutamisele suunatud turundamise viisiks. Eesmärk saavutatakse seejuures loovate lahenduste, paindlike tegevuste ja testimiste kaudu.

Kasvuturunduse juurde kuulub kiirelt läbikukkumise mentaliteet: kui valitud meetod ei toimi, heidetakse see kiirelt kõrvale ja proovitakse midagi uut. „Kasvuturunduses on väga palju A/B testimist ja digiturunduslikke katsetusi. Turundatakse nii, et tegevust mõõdetakse ja analüüsitakse pidevalt ning tulemuste saavutamiseks tehakse rohkem seda, mis töötab ning mille toimimist saab ka numbritega tõestada.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt