Äriharidus Schrödingeri stiilis

Öeldakse, et enam-vähem korralikuks ärihariduseks piisab, kui läbi lugeda kaks raamatut Schrödingeri stiilis raamatukogust[1]: „Kõik, mida nad sulle Harvard Business Schoolis õpetavad” ning „Kõik, mida nad sulle Harvard Business Schoolis ei õpeta”. Kahest mainitust võiks „elusaks kassiks” lugeda Ameerika eduka spordiagentuuri IMG asutaja Mark McCormacki kirjutatud ja 21 nädalat New York Timesi raamatuedetabeli tipus püsinud raamatut praktilisest juhtimistarkusest, mida mainekas ärikoolis ei jagata. Selle teise raamatu kohta („Kõik, mida nad HBSis õpetavad”, autor Philip Broughton) tahaks pigem küll küsida, et milles selle tarbeks paberiks saanud puud süüdi on. McCormack kirjutab, et parim, mida ärikoolist õppida saab, on teadlikkus sellest, mida seal õpetada pole võimalik – ehk igapäevase juhtimise käänud ja väänud, mis kõik taandub lõppkokkuvõttes sellele, kuidas teisi inimesi lugeda […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt