fbpx

Vestlusrobot Annika juhtis Elisa uude ajastusse

Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann (Foto: Jake Farra)

Tooteid ja teenuseid arendades lähtub Elisa põhimõttest, et parima kasutuskogemuse saab klient juhul, kui ta teenindusega üldse kokku puutuma ei peagi. Kõik lihtsalt toimib ning suhtluseks jäävad mõlemale poolele meeldivad teemad. Seega suheldakse vaid juhul, kui kliendi vajadused muutuvad või ettevõttel on uus põnev lahendus välja pakkuda. Kirjutab Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.

Selles ei olegi tegelikult midagi uut ja ilmselt lähtuvad samast loogikast, vähemalt sõnades, mitmedki ettevõtted. Samas on aga maailmas väga vähe firmasid, kes on selle põhimõtte tooteturunduse ideoloogiasse praktikas päriselt sisse viinud ja sellest ka lähtuvad.

Enamasti kipub olema nii, et tootejuhid haldavad oma tooteid, turundus reklaamib ja müügitiim müüb neid. Klienditeenindus on aga rollis, kus tuleb osapoolte tekitatud jama kuidagi ära klattida. Kui igaüks püüab vaid oma osa võimalikult hästi ära teha,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt