fbpx

Tallinna-Helsingi ehk Peter Vesterbacka tunnel

Peter Vesterbacka (Foto: Paavo Kangur)

Soome visionäär Peter Vesterbacka julgeid mõtteid ei karda, mida kinnitab tema idee ehitada Soome lahe alla Helsingit Tallinnaga ühendav raudteetunnel. Sellest, kui lai on ettevõtja haare tegelikult, saab aimu kodulehe finestbayarea.online vahendusel. Kirjutab Paavo Kangur.

Advokaadibüroo Sorainen advokaat Paul Künnap on esitanud Finest Bay Area Development nimel Eesti ministeeriumitesse taotlused riigi eriplaneeringu algatamiseks, keskkonnamõjude hindamiseks ning tehissaare rajamiseks. Nimelt eeldab tunneli ehitus kahe uue saare rajamist Soome lahte, millest üks jääb ka Soome territoriaalvetesse ja teine kuhugi Tallinna madalale. Saartele tulevad vahejaamad ja Soome-poolsele saarele ka pilvelõhkujad ja lõbustusasutused. Kõlab päris hullumeelselt, kuid mitte võimatult. Kõik see on olnud võimalik Dubais ja Hiinas.

„Tehnoloogiliselt on kõik võimalik ja rahaliselt on kõik võimalik ning ka juriidiliselt on kõik võimalik,“ ütleb Vesterbacka. Kuid kas tal õnnestub see sobitada ka investoritele sobivasse ajagraafikusse?

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt