fbpx

Veenmise kunst. Kolmas osa: neuroturundus reklaamis

Hommik on õhtust… maitsvam!

Ootamatu, eks ole? Aga üsna tõenäoliselt saadab see reklaamlause sind terve päeva või isegi kauem selles muidu nii reklaamirohkes maailmas, eriti kui sellega kaasneb hommikuse pudru pilt. Teemat arendab Tiptop Insights OÜ juht Robin Gurney.

Meie aju on valmis ette ennustama, mis tuleb järgmisena. Näiteks kui keegi ütleb: „Otsi nagu nõela…“, siis tahame automaatselt öelda: „…heinakuhjast.“ Jah, ootamatu väljend, sõna või mõte jääb meile eriliselt meelde. Just seda nippi kasutas ära Volkswagen, kui teatas oma klassikalises reklaamis: „Mõtle väikselt“ („Mõtle suurelt“ asemel).

 

Teine näide. Meediaagentuurid ütlevad sulle kindlasti, et reklaamiplokis saab suurima tähelepanu osaliseks esimene reklaam. See tundub üsna ilmne ja esmapilgul näibki see siis hea viis saavutada suurt tähelepanu.

Tip 341. Väldi seda, et sinu reklaami kuvatakse reklaamipausi ajal esimesena – inimesed tajuvad su brändi siis ärritavana.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt