Ühiskondlik vastutustundlikkus kui ettevõtte hügieenifaktor

  „See saab alguse kõige väiksematest igapäevastest asjadest,“ ütleb Gerd Müller, Nordeconi juhatuse esimees. „See on abstraktne kontseptsioon, kus keskmes on inimeseks olemise kogemuse rikastamine,“ selgitab Estanci tegevjuht Mihkel Tammo. „Meil on viimane aeg härjal sarvist haarata,“ usub Argo Virkebau, Ekspress Meedia juhatuse liige. Mida õieti tähendab ühiskondlik vastutustundlikkus? Miks peaks üks ettevõte oma panust ühiskonda suurendama. Kirjutab Tuuli Elstrok.   Juba biitlite ajal, 60. aastatel räägiti maailma juhtimiskirjanduses ettevõtte ühiskondlikust vastutusest (corporate social responsibility ehk CSR), mille kohaselt ei piisa enam lihtsalt äritulu teenimisest, vaid ettevõtetelt oodatakse laiemat filosoofilist mõtteviisi ja lähenemist. See tähendab panustamist nii keskkonnahoidu, sotsiaalsetesse ettevõtmistesse kui ka kogukonna kaasamisse. Ja muidugi kandub selline mõtteviis üle juhtimiskultuuri ning töökeskkonda. Nüüd on ühiskondliku vastutustundlikkuse teema meilgi jõuliselt […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt