Kuidas sina häid töötajaid ligi meelitad?

Selles Directoris on fookuses tööandja bränd. Tublide ja pühendunud töötajate leidmine on aastatega üha keerulisemaks läinud, aga üks võimalus, kuidas sellest lahendamatuna tunduvast probleemist üle saada, on oma maine tõstmine. Loomulikult on seda lihtsam öelda kui teha. Alati ei aita see, kui sead õiged eesmärgid, sest kohmakas elluviimine toob kokkuvõttes rohkem kahju kui kasu. Näiteks kui püüad luua ühtset väärtussüsteemi, aga unustad kaasata protsessi töötajad! Nii ripubki seinal pahatihti väärtuste nimekiri, mis töötajaid ei kõneta. Tööandja bränd koosneb paljudest teguritest ja seda võib mitmel moel defineerida. Tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa sõnul määrab tööandja tugevuse see, kas ta annab inimese tööturule tagasi parema ja kallimana, kui värbamisel sai, või pigistab tühjaks kui sidruni. Ilmselt on paljud meist kokku puutunud juhtidega, kes […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt