Culture hacking ehk kuidas saavutada talendisõjas edu

Tänapäevast tööturgu juhivad talendid, mitte tööandjad. Ettevõtted võimlevad andekate noorte kaasamise nimel kõvasti, eriti IT-maailmas. Käib korralik palgaralli. Selleks et organisatsioon atraktiivseks teha, tuleb märgata selle sisemisi nõrkusi ja nende taga peituvat potentsiaali. LHV tööandja turunduse juht Ragne Maasel räägib meetodist nimetusega culture hacking ehk ettevõtte tuunimisest. Küsis Lennart Käämer.   Milline on teie enda taust? Minu taust on start-up-turundus. 2017. aasta novembris alustasin LHVs tööandja turunduse (employer branding) alal. Üldiselt tegelevad sellega ettevõtetes personaliinimesed, seega olin valge leht ja arendasin ennast töö käigus iseseisvalt, paljuski katse ja eksituse kaudu. Ega ma töökuulutusest suurt aru ei saanudki, keda nad otsivad. Märgitud oli „Tööandja brändingu juhti“. Aga sellest õhkus kohe alguses autonoomiat ja vabadust, mis oli mulle star-tup-maailmast tuttav. Kogu turundus […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt