fbpx

Uus Hyundai Tucson, nüüd ka poolhübriidsena

(Foto: Indrek Jakobson)

Kui Hyundai arendas järglast populaarsele linnamaasturile ix35, oli selge, et hea auto väärib ka vastavat nime. Mudelirivi kavatseti nimetada tähtede-numbrite kombinatsioonidega (Santa Fe oli erandiks), kuid ix35 tähelend jäi siiski lühikeseks ja 2015 esitletud mudelil naasti Tucsoni nime juurde. Tegu on Hyundai enimmüüdud mudeliga Euroopas, mis läbis hiljuti värskenduse. Treenimata pilgule jäävad välised muudatused märkamatuks, ilmselt leiti (õigustatult!), et heast paremat tegema ei ole mõtet minna. Suured muutused toimusid aga auto sisemuses ja kapoti all. Kirjutab Indrek Jakobson.

Väliselt sarnane, sisult erinev

Auto disain on optimaalne kombinatsioon ajatust konservatiivsusest koos linnamaasturile omaste aktsentidega, mida on vaid väga põgusalt kohendatud. Uued on leedtehnoloogiat kasutavad ees- ja tagalaternad (sh bi-leedtuled) ning põrkerauad, ka iluvõre on saanud vähemärgatavaid muudatusi. Rattakoopa kaared on viimasel ajal Hyundai krossoveritele iseloomuliku detailina viidud tsentrist välja ja nihutatud tahapoole.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt