Mainekas tööandja = õnnelik töötaja

Kuidas ikkagi mõõta, kas organisatsioon on tööandjana mainekas või mitte? Jah, sinna tahetakse tööle minna, inimesed ka püsivad seal, võib-olla räägivad koguni uhkusega oma tööandjast, aga ikkagi, mis on see kvintessents, mis eristab tugevat tööandjat nõrgast. Teemat arendab tööõnne uurija ja organisatsioonikultuuri disainer Tiina Saar-Veelmaa. Olen tööõnne ja organisatsioonidisaini teemadega tegelenud üle 15 aasta, kuid ühe lihtsa tõe avastasin alles hiljuti. Jõudsin järeldusele, et tööandja tugevuse määrab see, kas iga päev tema juures töötamist muudab inimese ilusamaks, targemaks ja väärtuslikumaks. Teisisõnu, kas tööandja annab inimese tööturule tagasi parema ja kallimana, kui värbamisel sai, või pigistab tühjaks kui sidruni. Viimane võib juhtuda ka siis, kui kompetentseid spetsialiste hoitakse kiivalt vaid n-ö oma eriala vaos, kuigi nad on sellest tüdinenud, selmet lubada neil […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt