fbpx

Iduettevõtete nägu ja edutegurid

Iduettevõtete roll innovatsioonis on suur. Kui varem toimus innovatsioon reeglina suurettevõtetes, kus oli selleks piisavalt inimesi ja finantsi, siis nüüd tuleb see iduettevõtetest. Teemat arendab Eesti ettevõtluskõrgkooli Mainor rektor Mait Rungi.

Kui küsida, kuidas saavad idud hakkama sellega, millega varem said hakkama ainult suured ettevõtted, siis odava(ma)lt see ei tule – läbi löövad vaid vähesed ideed ja teostused ning paljud lõpetavad tegevuse ühel või teisel moel, minnes ka pankrotti.

Toon siin kõigepealt välja Tallinna piirkonna 68 iduettevõtja arvamuse iseendast ja sellest, mis on need ärikeskkonna faktorid, mis edu juures olulised on. Seejärel kirjeldan 53 iduettevõtte asutaja psühholoogilisi aspekte ja väärtushoiakuid ning õppimisvõimet ja võrdlen neid üle 1500 Eesti tudengi omadega. Andmed on kogutud aastatel 2015–2016.

Igasugune profileerimine on tänamatu tegu, inimese raamidesse surumine pole õige ei sisuliselt ega vormiliselt. Ikka on mõni edukas või negatiivne näide, mis sinna ei mahu,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt