Neuroturundus jaemüügis
Mõni aeg tagasi toimus Amsterdamis põnev konverents „Ostja aju“ (Shopper Brain). Tiptop Insights OÜ juht Robin Gurney korjas sealt üles mitu head mõtet, mida ta jagab nüüd ka Directori lugejatega. Lisaks mõned nõuanded, mis ta on varem kõrva taha pannud.
Naeratus = müük
Sageli on kuulda, et Eesti teenindajad ei naerata. Sellest on kahju, sest nagu näitab Stockholmi majanduskooli neuroturunduse uuring, tekitab naeratus inimestes reeglina suurema ostusoovi. Seega on oluline, et klienditeenindaja naerataks, toimugu müük online’is või reaalses maailmas. Naeratavate modellide pildid suurendavad kliendi õnnetunnet ja tekitavad positiivseid mõtteid seoses ostetava tootega. Peegelajurakud (mirror neurons) teevad oma tööd alati, kui me näeme emotsiooni kellegi näol, tekitades meis samalaadse tunde.
Luksuskaubad vajavad ruumi
Ulatusliku uuringuga, mille eesmärk oli välja selgitada seos inimeste tiheduse, staatuse ja toodete hinnastamise vahel (autor Wisconsini ärikooli turundusprofessor Thomas Clayton O’Guinn),
Kommentaarid on suletud