fbpx

Neurohinnastamine

Ettevõtjad otsivad kogu aeg strateegilisi viise kasumi kasvatamiseks. Müügis keskendutakse enamasti tarbijate arvu tõstmisele, aga tegelikult on kasumi kasvatamise võti ikka tark ja efektiivne töö, mitte rohkem ning kauem töötamine. Neuroteaduse avastusi arvestav hinnastamine (neuropricing) on üks kiiremaid võimalusi ettevõtte kasumi suurendamiseks, kui seda õigesti teha, kirjutab Robin Gurney. Neuroteadus pakub mitmeid hinnastamismeetodeid, mille tulemuseks on kõrgemad hinnad, kusjuures sel moel, et müügitulemused ei lange, vaid vahel isegi paranevad. Teadlased on hinnastamise ning kliendi ostusoovi kujunemise uurimiseks kasutanud magnetresonantskuva (MRI), elektronentsefalograafiat (EEG), tehisintellektil põhinevat näotuvastust (emotional facial recognition), pilgujälgimist (eye tracking) ja galvaanilist nahareaktsiooni mõõtmist (galvanic skin response), samuti on läbi viidud käitumist uurivaid eksperimente ning kaudsete assotsiatsioonide teste (implicit association tests). Seda kõike kasutades pole ettevõtjatel enam vaja tugineda […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt