fbpx

Kuidas rakendada neuroturunduse uuringuid äris?

Enne kui rääkida sellest, kuidas neuroturunduse uuringuid kasutada, tuleb mõista, mis on neuroturundus. See on aju, biomeetria ja käitumislike uuringutega saadud tulemuste rakendamine – mõistes paremini meie ostuotsuseid mõjutavaid alateadvuse ja emotsionaalseid protsesse, saame arendada turundus- ja äriprotsesse. Lähemalt räägib Tiptop Insights OÜ juht Robin Gurney.

 

Kas neuroturundus toimib?

Vastuse annavad numbrid. Neuroturunduse uuringu- ja äriassotsiatsiooni (Neuromarketing Science and Business Association, mille liige on ka Tiptop Insights OÜ) andmetel on tegemist 2 miljardi dollari suuruse äriga. Sõltumatute uurijate hinnangul kasvab neuroturunduse tehnoloogial põhinev müük lähiaastatel oluliselt. Tiptop Insights OÜ (www.neuromarketingtips.eu) tegeleb neuroturunduse rakendusliku poolega ja me teeme koostööd üle 130 ettevõtte ning 70 ülikooliga. Seega võib julgelt öelda, et paljude ettevõtete arvates neuroturundus toimib, ning nad investeerivad sellesse valdkonda.

 

Kuidas see töötab?

Selleks et neuroturundusest tegelikult kasu saada,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt