Geenid ja turundus

Psühholoogial on turunduses suur roll, aga tänapäeval saame tänu teadusuuringutele vaadata sellest veelgi kaugemale. Millist rolli mängivad geenid turunduses? Mida peaksid turundajad teadma nende mõjust tarbijakäitumisele? Kuidas turundada geneetikast lähtudes? Neile ja teistele küsimustele otsis vastust Turundusraadio 240. saade. Teema rääkis lahti Amazone Grupi turundusjuht Girts Polis, kes oli ka tänavuse Tallinn Marketing Weeki üks esineja. Kokkuvõtte tegi Liisa Juhkam.   Kuidas geneetika meie käitumist mõjutab? Meie kui nüüdisinimeste geenid erinevad neandertallase omadest 0,03%. Oleme praktiliselt kõik ühesugused, kuid alati on asjal oma aga. Miks näiteks identsed kaksikud käituvad erinevalt? Sellele küsimusele ei osatud päris täpselt vastata kuni 2001.–2002. aastani, mil hakati geneetikat vaatama teisiti ja käibele tuli mõiste epigeneetika. See on termin, mida turundajad peaksid teadma. Kuidas see inimesi […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt